NL en B : asielbeleid

Laatst kwam ik ergens op een internet forum en de Telegraaf, een bericht tegen dat suggereerde dat onze Belgische buren hun asielbeleid inmiddels beter op orde hebben als wij in Nederland. Is dat “fake news“‘ of is er een kern…

Laatst kwam ik ergens op een internet forum en de Telegraaf, een bericht tegen dat suggereerde dat onze Belgische buren hun asielbeleid inmiddels beter op orde hebben als wij in Nederland. Is dat “fake news“‘ of is er een kern…